Főnököm. Utazótársam. Gasztrokritikusom. Edzőpartnerem. Alvásterapeutám. Kisfiam.

Marci és más

Megbeszéltem a kisfiammal

Babavárás, 27. hét

2018. január 19. - Finy Krisztina

A 27. héten elkezdett megváltozni BélaLujza mozgása. Eddig sokat rúgott, apróbbakat vagy nagyobbakat mocorgott, ettől kezdve viszont inkább kitolja magát, sokszor akár pár percig is ugyanabban a pozícióban tolja a hasamat, ami elég fárasztó. Amikor először tette ezt hosszabb ideig, egész délután…

A terheléses vércukorvizsgálat

Babavárás, 26. hét

Ennek is eljött az ideje. Tartottam tőle, de azért igyekeztem mindent megtudni róla, készülni rá. Előző este nem ettem semmi cukrosat, aznap kicsit visszafogtam a szénhidrátbevitelt is. Aztán lefeküdtem aludni, és imádkoztam, hogy másnap reggel ne legyek rosszul, ne hányjak az éhségtől, és bent…

Éljen a kismamatorna!

Babavárás, 24. hét

A kilencedik hét és a huszonnegyedik hét között nem igazán mozogtam, leszámítva egy-két úszást a Balatonban vagy a strandon. Először a haematoma miatt, aztán a méhlepény miatt, egyszerűen nem volt szabad. Korábban - igaz, nem rendszeresen, de minden héten voltam futni, néha elmentünk teniszezni,…

A pocakomban hullamzó drukkerek

Babavárás, 23. hét

A 23. hét azért volt nagyon jó, mert a babánk már nem csak bökdösni és kinyomni tudta a hasamat, hanem egyértelműen megtanult úgy hullámozni, mint a nézők a focimeccsen. Először furcsa érzés volt, hogy az icipici gyerek egy komplett tömeget tud lemintázni a pocakomban, de most már nagyon büszke…

Az új főnököm

Babavárás, 22. hét

Ezen a héten egyértelművé vált számomra, hogy ki a főnök a családban. Nem mintha eddig nem BélaLujza határozta volna meg a mindennapjainkat, de mostanában kezd egyre nagyobb tért követelni az életemből. És a hasamból. Az estéink-éjszakáink ugyanis jellemzően úgy telnek, hogy amint vízszintes…

Lagziban voltunk

Babavárás, 21. hét

A huszonegyedik hét gyorsabban eltelt, mint eddig bármelyik, egyrészt munkával, másrészt a húgom esküvői videójának befejezésével. Az egy dolog, hogy mire elkészült a vágás, apával mindketten azokat a számokat dudorásztuk napközben, de a végére már BélaLujza is felismerte a zenét és vidáman…